I början av december hände en ganska tragisk sak för mig, nämligen min externa hårddisk där jag hade allt på bestämde sig för att ge upp. Jag hade inte hunnit göra en backup på den så det innebar att alla mina bilder som jag har gick inte att få tag på. Kände mig ganska uppgiven där ett tag. Efter jul så sökte jag lite på internet för att se om jag på något sätt kunde göra något för att rädda det som fanns på hårddisken och jag kom av en slump in på ett företag i Mantorp som kunde hjälpa mig och jag mejlade dem om kostnad då jag har sett på forum och så att kostnaden för att rädda innehåll på en hårddisk kan gå upp på flera 10 000 tals kronor, vilket jag inte tycker det är värt även om det är bilder för flera år. Men det här företaget gjorde en dataräddning för bara 600 kr så förra fredagen lämnade jag in min hårddisk på Dataakuten och på måndagen hämtade jag den och alla mina bilder är kvar! Total lycka måste jag säga.

Så kikade på gamla bilder och tänkte visa upp några jag hittade :


Mys i lägenheten i Borlänge


Färgade håret och blev nästan svarthårig


En morgon påväg till jobbet, lite dimmigt

Får bara upp tre stycken. Vet inte om det är blogg.se som krånglar eller internet men de senaste veckorna har jag inte alltid kunnat ladda upp bilder. Riktigt irriterande faktiskt.





Kommentera

Publiceras ej