Så var det slut på helgen och dags för en ny skolvecka igen.
Veckorna bara flyger iväg här! Det känns som det inte alls var längesen jag började på universitetet och nu har det redan gått nästan tre månader. Lite läskigt att tiden flyger iväg här.
 
Redan klockan åtta var jag på kemiföreläsning idag och slutade för dagen vid tio. Om jag trodde att jag skulle slippa matte i kemi så hade jag fel där med. Nu ska vi börja räkna ut massan för kemiska föreningar. Efter kemin så var jag iväg till gymmet en stund innan jag tog bussen hem till lilla Mönsterås och har tills nu suttit och läst fysik och löst uppgifter. Lade upp en bild på Instagram på mina fina teckningskunskaper, det kanske var bra att jag hoppade av Grafisk Designprogrammet jag gick i Borlänge, hehe.
 
Nej, om jag skulle ta och göra några uppgifter till så jag kan ta kväll sen.
Bye!

Kommentera

Publiceras ej