Vad härligt med lite vårväder det är.
Man blir så mycket piggare av att se solen skina och plussgrader ute.

Jag är för tillfället ensam med katterna i huset då pappa har åkt upp till släktens stuga uppe i Hökberg och han ska se Vasaloppet live så att säga. Jag har varit ganska produktiv här hemma och igår var jag hos mamma några timmar först sen hem och städa huset, färgade håret och redigerade bilder till jobbet. Och idag var jag uppe tidigt och var en sväng till just jobbet för att lämna bilderna. Sen vidare till Linköping för att hämta konsertbiljetter till Hammerfall och Judas Priest som jag och Pontus ska kolla på, vilket ska bli superkul! När jag kom hem igen gav jag mig ut på min första joggingtur sedan jag blev sjuk i december. Och det gick förvånatsvärt bra!

Nu ska jag snart sova men tänkte slänge upp en bild på fina Frasse som lät mig klappa honom idag och en filmsnutt på Gizmo när han fick en ny leksaksråtta av mig. Tyvärr blev svansen amputerad lite senare på kvällen.



Kommentera

Publiceras ej