Hallå.

Tänk att det redan är februari.
Snart är det vår och då kan man fota fina blommor igen. Jag gillar vinter, snö och kyla men för just fotandets skull så är vintern den tråkigaste årstiden. Speciellt i år då det inte kommit mycket snö så då kan man inte fota vackra vinterbilder heller.

Men men, det snöade faktiskt lite idag när jag var ute och gick. Fina och stora snöflingor som sakta dalade ner från himlen. Samtidigt spelades den här låten med Nightwish i min Ipod så jag riktigt myste där jag gick.



När jag kom hem igen så satte jag igång och bakade bröd och det är nog första gången jag blev nöjd över resultatet.



Och så lagade jag lite mat. Skulle få ihop något med lax och jag, som inte är så bra på att laga mat med fisk, fick ihop en ugnsgratinerad lax med hummer och dillsås. Tillsammans med pasta. Det blev lite för salt men annars helt ätbar.



That's my day!

Kommentera

Publiceras ej