Nu ska snart Ida gå och lägga sig men tänkte först visa några foton jag tog imorse när solen gick upp över Sommen och dimman svepte över vattnet. Jag var påväg till jobbet för att ha frukosten och var tvungen att stanna för att fota denna vackra natur. Helt sagolikt vackert var det att åka brevid sjön denna morgon.







Jag var verkligen
jättetrött när jag körde hem från jobbet och kände när jag kom hem att jag var tvungen att göra något så jag klädde mig i träningskläderna och var ute en timme och joggade/gick. Det var riktigt skönt och jag hade inte så dålig kondition som jag trodde så det kändes skönt. Nu när jag har gått ner 10 kilo så kan jag börja med att jogga några gången i veckan. Tror jag skulle må bra av det.

2 kommentarer

Thomas

10 Oct 2011 22:06

Aj, aj så vackert. Tycker så mycket om dina foton..

Ida

11 Oct 2011 00:35

Thomas: Tack så mycket! Det har varit lite dåligt med dem på senaste men ska försöka bättra mig! ;)

Kommentera

Publiceras ej