Jag är så trött på människor som skiter i vad de har lovat och inte bryr sig om ifall de sätter andra människor i skiten. Jag är så trött på människor som envisas med att köra upp deras bil i arslet på min för att jag råkar köra med en laglig hastighet och jag är även trött på de som slår på helljusen precis framför mig så jag blir bländad och jag blir jävligt trött på de människor som inte verkar veta vad en blinkers är eller hur man använder dem. Och jag blir trött på de människor som står efter en när man packar i sina varor i mataffären och säger att man ska skynda på sig.

Varför ska det vara så svårt att vara trevlig och ödmjuk mot andra? Hur mycket mer tid tar det än att vara otrevlig och skita i följderna på ens handlingar?


AHHHH, nu ska jag städa av mig min frustration.

3 kommentarer

Pernilla

12 Oct 2011 08:03

Känner med dig Ida! Saknar dig!!

Ida

12 Oct 2011 22:34

Saknar dig med Pernilla:) 15:e november!!!

Pernilla

14 Oct 2011 13:45

Jaa!! Jag längtar! :D

Kommentera

Publiceras ej