Det kanske är dags för en liten uppdatering från min sida, eller vad tycker ni?
Har inte haft så mycket att skriva om men nu de senaste två veckorna så har jag nästan inte varit hemma känns det som. Förr förra veckan var jag uppe i Borlänge för att hälsa på vännerna där uppe och vad jag har saknat dem! Efter några dagar där uppe i kylan så var det dags att åka hemmåt och börja skriva på min rapport till naturkunskapen och efter några dagar hemma drog jag vidare med Tessan och Tilda till London för några dagar där. Var riktigt trevligt även om engelsmännen inte direkt var det. Men kom hem i söndags och det är skönt att vara hemma nu. Rapporten är inlämnad och idag håller jag på och ska försöka få lite städning och julpyntning i mitt rum gjort.

Tänkte att jag ska visa er lite bilder senare från de senaste veckorna. Men nu har ni fått en liten uppdatering iallafall!

Kommentera

Publiceras ej