Ursäkta att bilderna dröjer men jag hittar inte min sladd till mobilen som jag kopplar in i datorn. Veti fasen vart jag har gjort av den!

Iallafall... i helgen har jag hunnit jobba med det grafiska jobbet och gräsklippningsjobbet. När jag kom hem igår från Torpavallen, efter jag klippt det sista, så var jag randig på benen och i ansiktet av all sand som virvlat upp och jag hade till och med sand i hårbotten, hehe.

Idag var jag först på arbetsförmedlingen för ett möte med min handläggare, vilket gick bra. Sen var jag och fikade hos mamma en stund och åkte för att handla efter det. Men jisses vad varmt det är ute! Jag ska inte klaga efter vintern nu men jag önskade att Ralph hade AC för tillfället, får dock köra på AWD istället (All windows down).



Ciao!

3 kommentarer

Anonym

11 May 2011 19:41

Men AWD låter ändå helt okej. förstår dock att det kan bli jobbigt att veva ner alla ;) Hört att du kommer till Borlänge i Juni! När är det tänkt? Så att jag hinner träffa dig kanske innan jag sticker söderut :)

Anneli

11 May 2011 19:57

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon:)

här:http://anneliih.blogg.se/2011/may/onsdag-dagens-bloggd-1.html#comment

Bodypalace

11 May 2011 20:25

har också varit på af och det suger lika mycket varje gång. det var så dåligt att jag fick huvudvärk haha

Kommentera

Publiceras ej