Just nu har jag absolut ingen fantasi om vad jag ska skriva om här på bloggen. Om dagarna händer det inte så mycket utan varje dag ser likadan ut som den förra. Men tänkte uppdatera er om vad som hänt under april månad:

- Har varit på en arbetsintervju och väntar på svar.
- Mitt körkort fyllde ett år i mitten av månaden och det firade jag genom att köra hästtransport inne i Linköping.
- Ralph och jag firade ett år tillsammans.
- Min dator lade av och är nu inne på reperation och jag hoppas den går att rädda.
- Påbörjade jobb nummer två (gräsklippning).
- Har fått ett projekt att göra i sommar, nämligen att måla om grannens sommarstuga.

Tänkte visa ett par bilder jag tog i veckan:









Sparar lite bilder till senare!

1 kommentarer

Anonym

02 May 2011 08:54

Mycket fina bilder på Molly och blommor.Kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej