Hallå, hallå!

Jag överlevde min jobba-sex-dagar-i-rad vecka men jag var väldigt trött efter det, tror jag sov 13 timmar nonstop efter sista dagen. Var sen ledig i fem dagar och sen jobbade jag en dag själv, utan någon att gå brevid. Det gick jättebra och fick då mitt schema för juni och jag får jobba mycket mer än jag trodde. Och den veckan jag skulle åka upp till Borlänge jobbade jag så när jag kom hem efter jobbet så ringde jag Karolina om hon gjorde något speciellt i helgen och det gjorde hon inte så dagen efter satte jag mig i bilen och åkte upp till Dalarna!




Helgen uppe hos Karolina var supermysig. På lördagen, den dagen jag kom upp, gick vi på bio och såg nya Pirates of the caribbean som var lika bra som de andra. Och på söndagen åt vi god mat och tittade på film med Pernilla. Vad jag har saknat tjejerna! Det var väldigt roligt att få träffa dem igen efter fyra månader sen jag flyttade därifrån. Kom på mig själv med att sakna att bo däruppe men jag är ändå glad över att ta beslutet att hoppa av skolan och flytta hem.







Igår jobbade jag ett morgonpass för första gången och jag fick åka kvart i sex på morgonen. Det, plus att bara fått sova ett par timmar, gjorde att jag var ganska trött hela dagen. Dagen i sig var ganska.....spännande. Vid elva gick strömmen i hela Malexander och utan el och vatten skulle 23 konferansgäster ha lunch. Det gick bra i slutändan men när jag åkte hem sen vid två hade inte elen kommit tillbaka. Undra hur det gick sen resten av dagen.

Idag sov jag
länge och ska snart äta "frukost" innan jag ska ta tag i min tvätthög och även lite städning. Har inte hunnit med något när jag jobbat men nu är jag ledig fram tills lördagn då jag ska jobba mitt morgonpass själv.

2 kommentarer

Anonym

15 Jun 2011 14:25

Det finns fler som saknar dig och bor mycket närmare... :)

Pernilla

17 Jun 2011 09:20

Vi har saknat dig med Ida!!! Det var jättekul att du kom upp! :D Hoppas du kommer upp snart igen!?! ^^ Kram

Kommentera

Publiceras ej