Sådär, här är alltså mitt resultat till vår slutuppgift i bildbehandling. Vi fick i uppgift att skapa en reklamaffish till någon produkt och jag valde som ni ser Clinique. Efter vi hade valt så skulle vi fota våra produkter och modell till reklamen och jag valde fina Pernilla.

Allt det här hann jag göra innan jul och i fredags började jag redigera och sätta ihop montaget. Att redigera Pernilla tog ungeför 7-8 timmar att göra och då friläggningen inkluderat. Att redigera produktbilderna tog 19 timmar. Man förstår inte hur mycket tid det tar att redigera innan man själv gör det. Men jag fick göra om lite under arbetets gång. Som C:et ni ser på produkterna samt Cliniques logga och texten på mittersta och sista produkten har jag själv gjort och satt dit på produkten.

I måndags frilagde jag produktbilderna, Pernilla och blommorna. Sen var det bara att placera ut allt och göra reflektioner på produkterna och den dagen satt jag ungefär 12 timmar tror jag.

Jag är riktigt, riktigt nöjd över mitt resultat. Det här är absolut det bästa jag gjort under de här ett och ett halv åren. Säg gärna vad ni tycker!

Nu ska jag börja tömma datorerna för det börjar bli lite fullt.
Ciao!

2 kommentarer

Anders S

19 Jan 2011 19:37

Snyggt:-)

Anonym

20 Jan 2011 11:18

Jättefint.Kram mamma

Kommentera

Publiceras ej