Burr vad jag fryser just nu.
Vaknade konstigt nog redan klockan nio av mig själv och var pigg. Gick upp och tog en promenad till Ica och tillbaka för att hämta ut ett paket och det blev en timmes promenad. Jätteskönt att komma ut och gå, och bara filosofera. På hemvägen började det snöa ordentligt och jag ångrade att jag inte tog med en mössa.




Fotade med mobilkamera

I paketet fanns en bok med olika stretchövningar och jag har precis gjort några för nacken. I somras under Peace & Love festivalen knäckte jag till min nacke och jag var hos en sjukgymnast och kollade upp det vilket visade sig vara vanlig nackspärr och sen dess har jag varit väldigt stel i nacken, speciellt på morgonen då det också gör ont. Så, jag tänkte köra lite stretchövningar för nacken och se om det blir bättre.

Nu ska jag ta en varm dusch och spela in en presentation av Gizmo.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej