Hej på er.

Det känns att min hjärna har gått på högvarv i en vecka nu men efter tisdag har vi helt ledigt fram till måndagen därpå då nästa period går igång. Den här gången ska jag läsa grafisk trycksaksproduktion tror jag det heter och grafiska produktionsflöden. Ska bli spännande.

Tentan ja, hur gick den? Blev godkänd på teoridelen men inte programmeringen. Fastnade på en del jag inte visste hur jag skulle göra så det bli omtenta i februari någon gång. I fredags satt jag och Karolina i labbet och jobbade med slutuppgiften i bildbehandling från två till åtta ungefär, ville inte sitta jättelänge den dagen. Men igår var det verkligen hela dagen i labbet. Kom till skolan vid elva ungefär och fick börja med att fota blad till min uppgift, visade sig att adaptern till blixtarna i fotolabbet inte fungerade, så fick ställa mig vid ett fönster och fota. Ska försöka redigera bilden idag eller imorgon. Sen satt vi från tolv eller ett till sex på morgonen idag och jag är inte klar än. På 16 timmar hann jag redigera tre produktbilder och frilagde dem. Pust.

Vaknade för en timme sen ungefär och har duschat och diskat lite. Ska få i mig lite mat och läsa på tills tentan på tisdag. Just nu vet jag inte hur jag ska hinna med allt men det ordnar sig.


Ett foto jag tog i höstas och fixade till och gav som en tavla till mamma i julklapp!

2 kommentarer

Jenny

16 Jan 2011 21:12

Om 2 veckor börjar jag också läsa produktionsflöden, vi får hjälpa varandra! :)

Anonym

17 Jan 2011 09:32

älskar den tavlan,den är så fin.Kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej