Hejsan svejsan.

Söndag idag och imorgon början en ny vecka med skola och vi ska läsa två kurser. Tydligen ska vi inte läsa produktionsflöden utan bildanpassning för webben. Undra hur den kursen är.

Igår kollade vi på film hos Karolina och det blev först Avatar sen Tangled och till sist Prinsessan och grodan. Bra filmer med bra sällskap. Idag hade jag inte tänkt göra så mycket utan ska lata mig lite medan jag kan för sen har jag skolarbete att ta hand om.



Möttes av den här synen för några dagar sedan och först trodde jag att det var Tequila, hehe.
Råttan har varit försvunnen sen jag kom upp till Borlänge och helt plötsligt står den på mattan...hm.

6 kommentarer

Jenny

23 Jan 2011 16:13

Kan man inte få se nya bilder på Tequila? =)

Ida

23 Jan 2011 21:08

Jodå, måste bara väcka henne först ;)

Tessan

24 Jan 2011 01:24

SPÖKEN! :D

Ida

24 Jan 2011 11:39

Haha ja, det måste ju vara det ;)

Leia ♥

24 Jan 2011 12:26

Förstår inte grejen med avatar.

Ida

24 Jan 2011 15:16

Avatar tycker jag är bra för det visar ju lite hur människor är. Den är mysig också på sitt sätt

Kommentera

Publiceras ej