Hej hopp.

Lite tidigare föreläsning idag, börjar vid tio och slutar tolv och på dagens schema står Grafisk Trycksaksproduktion. Yay. Hoppas kursen är roligare än den låter.

Bildanpassning för publicering som kursen heter vi började igår med är lite hur man anpassar en bild för publicering. Hur färgerna ska stämma överens och allt sånt. Och det låter inte som en lätt kurs heller när hela 6 poäng av 7,5 är inlämningsuppgifter. Resterande 1,5 poängen är två duggor vi ska göra v.9 och v.12.

Efter jag kom hem igår så drog jag på mig träningskläderna och körde lite yoga och stretchning för nacken efter, idag har jag lite träningsvärk dock men det kanske jag tränar bort idag då jag och Malin ska till gymmet efter föreläsningen.

Nu ska jag äta lite frukost och äta av mitt bröd jag bakade igårkväll. Vi får se om det smakar lika bra som pappas.

Ciao!

Kommentera

Publiceras ej