Hej hej.

Det har börjat snöa lite igen och temperaturen ligger på -20 grader ute. Burr! Och jag måste ta mig till affären för att köpa mjölk. Funderar på att vara lite lat och ta bilen och tanka samtidigt. Hehe.

I fredags var det min sista kårkväll och det blev en riktigt rolig kväll. Kom hem vid fyra och stupade i säng. Vaknade vid ett igår och på eftermiddagen åkte jag, Karolina och Pernilla pulka och hoppade i snöhögar. Lite barn på nytt sådär och det var superkul men jisses vad man frös så när jag kom hem tog jag en lång och varm dusch innan jag snyggade till mig för på kvällen sen var det en avskedsfest som vi gick på. Slutade lite oväntat sådär men det blev en film på kvällen sen så det vägde upp det.

Nu har jag hunnit packa två flyttlådor och ska väl bära ner dem till förrådet. Måste fundera ut vad jag ska äta med. Har absolut ingen fantasi just nu.

Ciao.

Kommentera

Publiceras ej