Hallu hallu.

Onsdag idag och den här dagen ska det mesta packas ner i lådor. Imorgon ska vi ha ett Star Wars maraton så morgondagen är ju fullbokad och sen vet jag inte om vi fortsätter på fredag och på lördag kommer pappa och hämtar alla lådor och möbler. Sen får jag bo i en tom lägenhet några dagar till.

Igår tillbringade jag några timmar med Karolina på Kupolen och shoppade lite. Det blev nya skor eftersom mina nuvarande har gått sönder. Sen blev det lite kläder och smycken.  När jag kom hem hade jag planerat att äta blåbärspannkakor men de blev en katastrof så det blev rester från frysen.

Sitter just nu och fixar en lista med bara 3 Doors down låtar. De måste vara världens bästa band, iallafall för mig. Jag fullkomligt älskar ALLA deras låtar men här en av de bästa:



Ciao

Kommentera

Publiceras ej