Helgen är över och imorgon börjar ännu en vecka.
I fredags fyllde jag 21 år och det firades först hos mamma med fika och sen hemma hos pappa med god mat och väldigt bra sällskap. Jag fick lite allt möjligt som nya Eragon boken, en mortel, pengar, godis, en byrå, ny DVD och sist men inte minst BILJETTER TILL ATT SE 3 DOORS DOWN LIVE I FEBRUARI! Total lycka kan jag säga!

I lördags var jag hos mamma hela dagen och bakade julgodis och saffransbröd. Fick med mig en hel plastkasse med mig hem. Fick samtal från jobbet på kvällen om jag kunde komma in morgonen därpå och jobba frukosten så sagt och gjort, idag jobbade jag sju till fem och är sådär lagom trött just nu.


Dagen efter jag hämtade Gizmo

1 kommentarer

Anonym

05 Dec 2011 08:49

mycket trevlig dag med dig,bakade och gjode julgodis.Pizzan var god också.Kram mamma

Kommentera

Publiceras ej