Måndag.

Idag började jag som sagt att läsa Naturkunskap B på komvux och hade min första lektion redan i eftermiddags. Svårt att säga hur kursen är då vi bara gick igenom mål med kursen men det första vi fick göra var att skriva om vad verkligheten var för oss, alltså vad man själv tycker är verklighet. Och det var faktiskt ingen lätt fråga att svara på, vad är verkligheten egentligen?

När jag kom hem gick jag ut på en promenad i en timme för att försöka få bort träningsvärken jag har i låren. Tränade på mitt Wii igårkväll och har sådan sjuk träningsvärk men nu är det värre. Hoppas det känns bättre imorgon då jag ska köra ett träningspass igen.

Tänkte visa lite bilder jag fotat med min Ipod jag köpte i början av augusti:


(Lite brödbakning)


(Kräftskiva hos mamma)


(Snart höst?)


(Muffinsbakning)


(Vy från promenaden idag)

Kommentera

Publiceras ej