Den här sommaren har gått hur fort som helst. Nu ligger hösten runt hörnet och luften har blivit kyligare men det är inte mig emot. Jag gillar hösten.

Det har varit lite tomt här men jag ser det lite som en bloggfri månad och det blev så för i juli jobbade jag nästan konstant kändes det som. Jobbade sex dagar i veckan och på min lediga dag i veckorna var jag uppe på Torpavallen och klippte fotbollsplanen så jobbade några timmar där med. Men nu har det lugnat ner sig.

Imorgon går jag tillbaka till gymnasiet. Eller jag ska läsa Naturkunskap B på gymnasienivå på komvux. För nästa år vill jag läsa ett program på högskolan och då måste jag ha läst just det ämnet. Så det kommer kännas lite konstigt att komma tillbaka till min gamla gymnasieskola.



( Har ju haft den här lilla plutten i över ett år nu så tänkte slänga in bilder på honom under året i ett annat inlägg!)

Kommentera

Publiceras ej