God kväll!

Hemtentan blev klar igårkväll och är inlämnad på fronter. Så himla skönt att kunna få kryssa av en sak på "göra-listan". Nu är det bara allt annat kvar att göra.
På kamera fronten så är objektivet klart så imorgon innan det är dags för nyårsfirande och på fredag ska jag jobba med resten av den. Förhoppningsvis blir jag klar i helgen så jag kan ta itu med de andra när jag kommer upp till Borlänge igen.

Pappa och jag har varit inne en sväng i Linköping idag. Jag använde min julklapp från föräldrarna, presentkortet på Intersport. Så nu har jag köpt ett par byxor, en tröja och sport-BH. Nu ska jag väl klara mig ett tag till.
Vi var också en sväng till Fyra tassar och jag skulle ha köpt en transportbur för hamstern men det var slutsålt så jag köpte istället en bok om hamstrar som jag läst ikväll. Mycket att tänka på innan köpet och på tisdag/onsdag smäller det.







Nu ska jag ner till köket och fixa några klämda mackor!
Ciao

Kommentera

Publiceras ej