Hej!
Hoppas ni har haft en skön helg.

Som jag skrev i det andra inlägget så ägnade jag lördagen åt att tvätta och städa. Idag så har jag varit i Kupolen. Frågade Elin om hon ville hänga på så vi har varit där några timmar. Hittade inga skor som jag tänkte köpa utan det blev en tunika och ett par leggins istället.
Vi var även en sväng på Ica och vi hittade chokladpudding som båda köpte:P
Man måste ju ha något smaskigt att äta nu ikväll.

Imorgon så har vi en föreläsning i grafisk grundkurs vid tio till tolv och sen en lååång föreläsning i KGS som jag förkortat det till ( jag menar, vem orkar säga Kommunikation och gruppdynamik i systemutvecklingprojekt varje gång?) och vara från ett till fem, alltså fyra timmar, puh!

Efter det så ska vi till Falun för att ha 10-kamp. Det blir nog kul.
Jag måste komma ihåg att ha med den stora kameran den här gången så jag får några bilder. Jag har varit väldigt dålig med det. Måste skärpa mig!

Nu ska jag titta på film och äta chokladpudding.
Ciao!

Kommentera

Publiceras ej