Ledigt, ledigt!

Iallafall i två dagar framåt, hehe.
Veckan som var jobbade jag sex dagar men var ledig i tisdags men jobbade uppe på Torpavallen ett par timmar, vilket resulterade i solbränna på benen som fortfarande gör ont! På kvällen åkte jag in till Vadstena med fina Tessan och Tilda och åt tre-rätters på restaurang.


Jobb veckan i sig har varit minst sagt kaos. I torsdags bestämde sig kocken var att skita i att jobba så den dagen fick hon jag jobbade med vara kock och jag fick jobba dubbelpass den dagen. Började vid sju på morgonen och gick hem tio på kvällen. Resten av veckan löste sig efter lite om och men.



Idag ska jag försöka minska min tvätthög och skulle behöva klippa uppe på torpavallen också, hoppas det inte regnar sen.

1 kommentarer

julia [fotoblogg]

17 Aug 2011 19:48

Tävling på bloggen med Emelia. Temat är svartvitt. Välj ut din bästa bild och anmäl dig här --> http://juliafotar.blogg.se/2011/august/tavling-tavling-tavling.html#comment



Du kanske inte gillar sånna här kommentarer, men ändå :]

Kommentera

Publiceras ej