Det känns inte som det är fredag idag, snarare tisdag kanske.
Jag har ägnat dagen åt försök att få bort huvudvärk, filmat Gizmo, fotat Gizmo, lagat jättegod mat och fört över 70 GB film till den externa hårddisken. Min stationära dator har börjat stänga av sig helt själv när jag spelar spel på den. Lite smått irriterande när man inte sparar.

Tänkte visa er bevis på min teori om att Gizmo har några fågelgener. Inte bara tjattrar han som en fågel och svischar genom lägenheten så man bara ser ett orange sudd i ögonvrån utan han gillar att sova i ett bo.





Här är också en video jag filmade igår på honom:



Åh, på tal om annat. Vet ni den där otäcka känslan man får i tänderna när någon skrapar en gaffel på en porslinstallrik? Den känslan har jag just nu, vet dock inte varför...

Kommentera

Publiceras ej