Nä, nu är dagens pluggande klart tycker jag. Och grym träningsvärk har jag med, yogan jag körde förut hjälpte inte. Hm, man kanske skulle orka ta en promenad innan frukost imorgon. Det skulle vara skönt.

Tänkte bjuda på lite mer bilder på Gizmo. Hela mitt hjärta smälter när jag tittar på bilderna, han är för söt för sitt eget bästa. Han är inte riktigt på topp idag så jag funderar på om han har ont i magen. Lilla fisen...


Vadå, det här är ju inte så svårt? Kan till och med läsa upp och ner!






Nä, man blir ju trött av att plugga...

3 kommentarer

Anonym

29 Sep 2010 10:07

Är han en plugghäst fast han är katt måntro:=)Hoppas han snart mår bättre.Kramar mamma

Yenny

30 Sep 2010 08:06

Tack för svar! Det låter som en rolig utbildning!

Bedårande kissemiss du har dessutom! :)

Thomas

30 Sep 2010 18:42

Gizmo har helt klart anlag för att bli en mycket vacker katt som vuxen!

Kommentera

Publiceras ej