Hallå där mitt i natten, nästan.

Här sitter jag med mitt vaniljljus tänt och dricker the med smak av skogsbär och pluggar till min tenta på fredag. Jag känner hur ögonen blir allt tyngre och tyngre så jag funderar på att sova. Imorgon ska jag träffa Karolina vid elva för att köpa färg och sen vid kvart i två ska jag och några andra ur klassen presentera oss för GD/GT ettorna som deras faddrar. Vi ska bli tilldelade några stycket per person. Blir spännande.

Idag har jag inte gjort så mycket utan hade föreläsning vid tre och när jag kom hem tränade jag en stund och åt lite mat. Sen så har jag pluggat någon timme med Gizmo som hjälp.

Bjuder på en fin, fin bild på Gizmo när han hjälpte mig med duggan:



Kan man bli sötare?

Nej, sova ska jag göra.
Hörs!

2 kommentarer

Anonym

28 Sep 2010 09:34

Oj så söt han är,ser att ha full koncentration på studerandet.Kram,mamma

Malin G

28 Sep 2010 11:06

aaaw vilken sötnos! :D

Kommentera

Publiceras ej