Första advent.

Bara en månad kvar till jul, helt underbart.
Och om tre veckor får jag åka hem. Har haft hemlängtan sen i början av november så det ska bli så skönt att komma hem. Tydligen har Östergötland fått väldigt mycket snö. Lite roligt tycker jag, hehe. Här i Borlänge har vi inte mer än kanske 15 cm snö och en temperatur på ca -10 grader. Helt okej tycker jag.

Idag har jag rastat Ralph med sällskap av Karolina och det blev en tur till Ludvika och tillbaka. I förrgår kände jag att batteriet höll på att ta slut så då var det bara att åka en längre sträcka för att ladda upp det igen och Ludvika och tillbaka tar en timme men idag tog det en och en halv timme då jag inte körde mer än 80 km/h eftersom det var halt på vägen.

Nu ska jag alldeles strax till Karolina för att titta på film och äta lussebullar. Ska nog ta med glöggen tror jag. Här är en bild på adventsfrukosten jag fixade till idag:



Ciao

1 kommentarer

Anonym

29 Nov 2010 10:21

Längtar efter att du ska komma hem,men nu närmar det sig.Vilken mysig frukost du fixade.Kram Mamma

Kommentera

Publiceras ej