Äntligen ledigt!
Nu har jag kommit hem från den sista tentan för terminen. Den gick väl inget vidare utan jag kommer säkert får skriva omtenta den 20:e augusti men vad gör det? Jag är glad ändå för nu har jag ledigt i tre månader, ungefär tre månader iallafall. Jag fick också reda på att jag får en 4:a i slutbetyg i kursen Design 1 så jag är superglad!
Väger upp misslyckandet med tentan, hehe.

Nu resten av dagen ser ut som att jag ska hjälpa Karolina att flytta det sista till hennes nya lägenhet. Sen ska vi och Pernilla gå och titta på Prince of Persia på bio. Imorgon är det PPP hela dagen och sen står städning och packning på schemat för söndag och måndag. På tisdag vid åtta eller nio är det dags att åka ner till fina Östergötland.
Inte helt fel.



Ha en underbar dag!

Kommentera

Publiceras ej