Gissa vart jag är?
Jo, hemma i lilla Normlösa!

Jag tänkte överraska mamma med att komma hem och jag tror hon blev det. Gav henne två askar choklad för att pigga upp henne och vid lunch bakade jag scones så vi åt det med ost och vindruvor och drack kaffe. Mysigt.

Är extra snäll och städar lite med..
Här i Östergötland är det faktiskt rätt mycket snö, mer än det brukar. Katterna gillar inte det utan stannar hellre inne och det resulterar i understimulerade kissemissar. De tyckte jag var jättesnäll som tog hem mat åt dem igår men taskigt av mig att lägga det i ett akvarium så de inte fick tag på det. Jag sa åt dem att Tequila inte ska ätas men de lyssnar inte så Frasse ligger på locket och stirrar och Wilma sitter i fönstret. Jag ska visa er kort på det sen.

Nej, fortsätta städa. Hejdå!

1 kommentarer

Anonym

29 Jan 2010 17:41

Vad glad jag blev när du kom hem.Och tack för all hjälp och ompyssling.Du är underbar min flicka.Kram mamma

Kommentera

Publiceras ej