Ah, nu är jag ledig för resten av veckan, eller..ja, till på söndag i alla fall. Då ska jag ha min omtenta i Internet och WWW. Redovisningarna idag gick bra, har lite saker att ändra på loggan bara men det tar inte så lång tid.
Efter seminarieredovisningen gick jag och Pernilla till Rusta för att köpa lite tvål och sånt och har man bott för länge ensam om man blir lyrisk över att se så många olika sorter diskmedel? Hm, jag tror faktiskt det.

Imorgon kommer CSN pengarna in och det ser jag fram emot, jag ska till Kupolen imorgon efter simningen på förmiddagen för att kolla efter några vårskor. Blir nog ett par tygskor. Annars händer det inte så mycket imorgon direkt. Ska bara ta det lugnt. Jag städade nyss så jag slipper det imorgon. Ska nog laga något gott att äta då, kanske kyckling eller fläskkotlett. Mumsigt!

Just det, jag blev ju klar med alla bilder från min och Jennys fotografering när jag var hemma sist och jag tänkte visa en bild, min personliga favorit.


Jenny

Ciao!

Kommentera

Publiceras ej