Förlåt att det har varit lite dött här men jag har legat i sängen med feber i två dagar. Jag har absolut inte orkat göra någonting utan tittat på TV och sovit. Nu är febern borta och jag sitter i skolan och gör sista-minuten arbete till redovisningen nu vid tre.
I måndags då febern började så var jag och fotade Karolina vid Högskolan till omslaget vi ska redovisa idag och jag är nöjd över resultatet. Jag var också och hämtade ut mitt körkort så nu har jag officiellt körkort. Jag blev till och med nöjd över fotot. Inte ofta det händer.
Imorgon ska jag åka hem till Östergötland för att hämta min bil som jag köpt av min farbror. Jag ska också fira Valborg i Skänninge med vännerna. På söndag kör jag tillbaka till Borlänge med Karolina och det ska bli kul.
Omslagsbilden

Aja, till redovisningen sen hem och städa (diska!) och packa.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej