Nathalie, Dessi och Pernilla


Kårkväll


Kårkväll

Har precis ätit lite tacos. Tänkte fira lite att det är helg.
Jag har bara haft en föreläsning idag på tre timmar så dagen har varit ganska lugn. Efter föreläsninge så följde jag med Nathalie till Willy:s för att handla. Annars så har jag skrivit klart uppsatsen och skickat den till inlämning.

Imorgon ska det städas och tvättas. Jag måste tvätta mina handukar för de luddar så in i norden.
Har ingenting intressant att skriva om men ha det så bra!

2 kommentarer

Daniel

29 Aug 2009 17:51

Tjena Ida! Hoppas allt är bra med dig, och att du trivs i Borlänge.

Då vi var nere hos er sist så lyssnade vi på HIM, och jag har speciellt en låt i huvudet, en lugn låt, han sjunger ganska mörkt. Vet du vad denna heter? :)



Ha det!

Hälsningar från Köping

Ida [Idas fotoblogg]

29 Aug 2009 19:37

Jadu Daniel jag skulle kunna tänka mig att det är Gone with the sin som du menar. Jag stortrivs här nere så allt är bra.



Hälsa alla!

Kommentera

Publiceras ej