Födelsedagsfesten igår var väldigt rolig.
Vi började med att äta förätt som jag inte riktigt vet vad det heter men det är mjukost inlindad i smördeg.
Väldigt mumsigt. Sen blev det plankstek och jag tror alla var ganska mätta efter det.
Singstar blev det efter maten och jisses vad fnittriga man blev efter ett tag. Filmen Hancock kollade vi på när vi började tröttna på att sjunga. Sen väntade vi på att Tilda skulle komma så jag fick öppna paket. Hon jobbade igår så hon var tyvärr aldrig med på festligheterna, synd tycker jag men hon kom senare. Jag fick en massa fint och jag är verkligen jätteglad för alla presenter!

Jag känner att jag har svårt för att skriva en bra text så istället får ni se lite bilder:


Jenny ville bli fotad


Jenny och massagefotöljen blev vänner ;)


Förätten


Jenny leder över Tessan på singstar


Sångfåglar






Här tas det i


Paketöppning

 

Tack för en härlig kväll tjejer:)

Kommentera

Publiceras ej