Ah, hemma från Rix FM Festivalen i Linköping och jag är helt slut i benen. Vi kom dit vid halv sju för att få bra ståplatser vid scenen och vi stod ganska bra och det slutade vid halv tio så vi stod i 3 timmar utan att sitta ned. Usch, det gillade inte mina ben. Artisterna som kom var Brolle, Amy Diamond, Patrik Isaksson, Rongedal och Takida. Vet inte om jag har glömt någon. Jag tog en massa bilder men nu är jag för trött för att sortera och kolla för nu ska jag sova. Filmade lite också men jag tror inte det blev så bra. Det som var lite tråkigt var att folk knuffades och många var ganska fulla. En spillde sprit över mina ben, mysigt...

När Takida kom så vart folk galna och jag skrek på några killar som bara puttade iväg oss för att stå där vi stod. Inte speciellt snällt.
Men,men...

Nu ska jag sova.

Godnatt!

1 kommentarer

Jenny

02 Jun 2008 08:22

Du glömde EMD, dem såg vi ju också!

Kommentera

Publiceras ej