Tänkte bara skriva ett litet kort och ointressant inlägg om vad jag har gjort idag. Inte för någon bryr sig precis men jag gillar att skriva av mig lite.
Men i alla fall så fick jag sova till elva idag men var ändå ganska trött även om jag sov i 11 timmar eller något så jag ska nog sova snart för jag är dyngtrött.
Emma och Annica från karlstad kom idag för att provrida Ettan. De var jättetrevliga och Emma red bra även om hon bara ridit ca 2 år. Förutom att Emma inte fick stopp på Ettan och höll på att meja ner hennes mamma när hon skulle prova lite fart på Ettan på fältet så gick det superbra och Ettan var snäll. de bestämde sig direkt för att det här var hästen för dem då nu är han såld. Och det känns bra och jag tror Ettan får det jättebra hos dem.

När vi kom hem från stallet hjälpte jag till i trädgården, åkte med mamma till Viby för att köpa lite blommor, fyllde på med jord i mitt land, åt mat och tvättade mammas bil.
Så nu är jag 100 kr rikare.
Mamma, jag och Jerry sjöng även Singstar för en stund sedan och det var kul.

Jag har även kelat lite med Frasse.
Igår kom han in alldeles blodig, svullet ben, tilltuffsad och haltade.
Vi tror han har blivit biten av en hund.
Det konstiga var att två minuter efter att Frasse kom hem så knackade ett par grannungar på och frågade om Jerry ville följa med ut och klockan var efter 10 på kvällen. Vi vet att deras familj har hundar och ungarna är lite onormala. det är faktiskt så.
Men bara Frasse blir bättre så.

Det blev ett ganska långt inlägg men nu ska jag sova.

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej